Skontaktuj się z nami…

Warszawa, ul. Mandarynki 12 (Ursynów),
+48 501-357-021

Search here!

Rzeczywiste trudności można pokonać, tylko wyimaginowane są nie do pokonania

Gerd Vesprmann

Kto patrzy na zewnątrz, śni;
kto patrzy do środka, przebudza się

C.G. Jung

Dlaczego możesz potrzebować terapeuty?

Wyobraź sobie sytuację, gdy zaczynasz słabiej widzieć. Nie dzieje się to zwykle z dnia na dzień. Czasem inni zwracają uwagę na Twoje błędy, a bywa również, że się denerwujesz, że nie widzisz zbyt ostro i zaczynasz używać innych mechanizmów, by zobaczyć to co jest Ci niedostępne: mrużysz oczy, siadasz bliżej napisów, słuchasz audiobooków zamiast czytać książki itp. Z czasem niektórzy zapominają, że można inaczej i dopiero po pewnym czasie okazuje się, że ich wada wzroku jest duża. Okulary korekcyjne zmieniają wszystko...

I raptem widzisz o wiele więcej, zastanawiasz się dlaczego wcześniej nie odwiedziłeś okulisty? Można też od razu żyć inaczej: patrzeć i korzystać, bez drogi naokoło, bez szukania wymówek, bez udawania ze wszystko ok.

Takim okulistą często jest psycholog, pomaga się zestroić z otoczeniem. Razem dobieracie okulary dopasowane tak, by nie oślepiały, a pozwoliły widzieć świat w lepszy sposób.

Jestem przekonana, że każdy z nas ma zasoby, które mogą mu zapewnić dobre życie. Od lat spotykam się z ludźmi, aby pomagać im odkrywać tę moc...

W czym mogę
Ci pomóc?

Play Therapy, czyli terapia przez zabawę pozwala dziecku na pokonanie własnych obaw, odnalezienie wewnętrznej siły, poradzenie sobie z sytuacją zadaniową w pokoju terapeuty.

Terapia rodzin odbywa się zwykle raz na 2-3 tygodnie. Jest wskazana w celu wyodrębnienia trudności występujących w rodzinie np. zaburzona komunikacja, pomieszanie ról, koalicje w rodzinie itp.

Terapia nastolatków to jedna z najtrudniejszych terapii. Nastolatek jest często osobom nieprzewidywalną, łatwo podlegającą impulsom. Podczas spotkań w gabinecie staram się nawiązać nić porozumienia z młodzieżą i utrwalać ich pozytywne przekonania wobec świata. Zadania wykonywane podczas sesji, bądź między sesjami, mają na celu utrwalenie pozytywnych wzorców 🙂

Warsztaty dedykuję przede wszystkim dzieciom. Przez kilkanaście lat pracy w szkołach - od podstawowej, gimnazjum, aż do liceum miałam do czynienia z wieloma skomplikowanymi sytuacjami. Bardzo lubię tą formę pracy. Układanie scenariuszy pod każdą grupę jest niezwykle zajmujące.

Pierwsze szkolenia i wykłady przygotowywałam pod okiem mojej mentorki Iwony Majewskiej- Opiełki, jednego z najbardziej znanych trenerów w Polsce. Do dziś pamiętam niezliczone konsultacje dotyczące analizy każdego słowa w prezentacji. Dzięki temu zawsze pamiętam, że podstawą dobrego szkolenia jest przygotowanie merytoryczne trenera, jak również jego osobowość i entuzjazm. Podejmuję się zatem tylko działań, do których jestem przekonana, ze mam kompetencje.